Nejlepší burgrárna v Garmich-Partenkirchenu

Jako každý rok jsme se vydali o prázdninách na dovolenou. Letos jsme jeli do Itálie do Lago di Garda, ale o tom v jiných článcích. Ale ještě před navštívením Lago di Garda jsme navštívili Garmich-Partenkirchen.

Nedělní dopoledne jsme odjeli směr Německo. Během cesty jsme poslouchala písničky na Spotify a koukala jsem se ségrou na film „Svátek matek“ neboli „Mathers day“. Tento film doporučuju je to super komedie. Asi v půl čtvrté jsme dorazili k zámku Neuschwanstein. Šli jsme pěší cestou až nahoru k zámku. Nahoru k zámku se dá ještě dostat koňským povozem.

Když jsme dorazili nahoru tak začalo trochu poprchávat, šli jsme se projít kolem zámku. Když jsme se rozhodli, že půjdeme na vyhlídku Marienbrücke, najednou z ničeho nic začalo pršet, nejdřív jsme si mysleli, že to za chvilku přestane, ale nepřestávalo. Nakonec jsme se rozhodli, že i přes ošklivé počasí se půjdeme podívat n vyhlídku. Když jsme přišli k vyhlídce běžela jsem rychle do půlky mostu vyfotila si fotky a rychle běžela zpět, a pak rychle zpátky k autu.

Když jsme přiběhli k autu tak jsme si chtěli převlíknout, protože jsme byli naprosto mokrý. A protože naše oblečení bylo někde zabalený v kufrech tak jsme vzali, co bylo na vrchu. Máma s tátou vypadali docela normálně, ale my dvě se ségrou jsme měli outfit roku. Já měla mámy kraťasy, takže mi byli trochu vetší a ségra byla oblečená jako kdyby šla do fitka.

Když jsme přijeli k našemu hotelu ve městě Garmich-Partenkirchen, tak jsme se šli ubytovat, myslím, že lidi, kteří nás viděli jak jsme šli do hotelu v našich outfitech, tak z nás museli mít legraci.

Pak jsme jeli na večeři do města, který jsme si před večeří prošli a pak jsme šli na večeři do místní Burgrárny Shaka Burgerhouse, můžu jen doporučit.

Po večeři do hotelu a rychle spát, protože nás čekal druhý den pořádný výlet.

V pondělí jsme stávali brzo ráno, oblíkli jsme se do sportovního oblečení a vyrazili na snídani. Po dobré snídani hned na výlet.

Výlet měl 15km a šli jsem to asi půl dne, protože to bylo do strašnýho kopce. Během cesty dojdete k chalupě, kde se musí zaplatit za prodění stezkou Höllentalklamm. Stezka je hodně zajímavá doporučuji si vzít s sebou nějakou šusťandu, protože z vodopádů na cestu stříká dost vody. Když jsme došli až k našemu cíli což byla chata tak jsem si tam dali oběd a zase dolu stejnou cestou.

Na večeři jsme šli to do stejného městečka jako předešlý večer, ale do jiné restaurace. Restaurace byla typicky německá. Pak jsme se vrátily do hotelu a šli spát, protože druhý den nás čekal přesun do Lago di Garda.